Avatar billede migdaniel Nybegynder
26. januar 2007 - 18:48 Der er 4 kommentarer

brug videocamera sat til tvtuner kort som webcam i skype

er der nogen der ved om hvordan man bruger sit tvtuner kort som webcam i skype?. når jeg vælger mit tvtuner kort i instillinger i skype i video og tykker "test videokamera" så siger den bare ukendt fejl" er der nogen der har en løsning på det?? eller software
Avatar billede migdaniel Nybegynder
26. januar 2007 - 21:34 #1
kom nu med nogle svar tak
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. januar 2007 - 22:17 #2
Hvis folk tjekker de spørgsmål igennem du har været inde og svare på, så tror jeg egentlig ikke de har vildt lyst til at hjælpe...

"min computer har krops temparetur 37 grader"

"DER ER OGSÅ EN MUGLIGHED FOR AT DET ER OVEROPHEDNING. PRØV AT RENSE DIN AFKØLER :D"

"hahaha:D"

"DIN PROSESSOR KAN OGSÅ VÆRE FOR LANGSOM MEN DET TROR JEG IKKE (MINST 800MHZ EFTER SKYPES MENING OG MIN :D)"

bare for at bævne et par stykker. Og det er uden du har været med i spørgsmålet.
Avatar billede snowball Novice
26. januar 2007 - 22:24 #3
migdaniel: Som mcgoat også er inde på, så bør du måske lige tænke lidt over hvordan du "præsenterer" dig selv. Et hurtigt kig på de spørgsmål du deltager i, viser at du ikke altid er lige seriøs, og ikke mindst at du ofte kun skriver med STORE BOGSTAVER, hvilket ikke er pænt ;)

Prøv og tænkt lidt på det :)

Fortsat god weekend.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. januar 2007 - 22:25 #4
min yndlings indtil videre må klart være:

"HVOR MEGET RAM HAR DU???. PRØV AT RENSE DIN AFKØLER ELLER SCANNE FOR VIRUS ELLER CHEKE BESKADIGE SEKTORER ELLER HVIS DU BRÆNDER FOR AT FÅ DEN TIL AT VIRKE: FORMATER HARDDIK OG REINSTALER WINDOWS..... STAKKELS DIG. SPM: KOMMER DER EN BLÅ SKÆRM I MEGET KORT TID FØR DEN GENSTARTER?? BLUE SCREEN OF DEATH!!!. (BSOD) FORBANDELSE!!!FORBANDELSE!!! DER ER EN TING DER!!!!!!ARRRRAAQ HJDORUHTR WRAGWRAGWRAG!!!!!!!!! DER ER DEN IGEN DU DER LAD VÆR MED AT...!!!!!!!!!!! AAAAAAARKQOFNFGHG :C"