Avatar billede zarthax Nybegynder
27. januar 2007 - 20:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stifinder funktion samt knapper til markoer

Jeg ønsker at opstille et brugervenligt menu system, efter stifinder systemet. Der er 3 hovedpunkter, med X underpunkter, som igen har XX underpunkter. Det sidste led i hvert punkt, (Gruppe > Undergruppe > Emne) skal fungere som knap til en specifik makro. (I dette tilfælde er det "Emne" der skal være "knappen")

Kan dette ikke lade sig gøre, er der så nogen der vil forklare mig hvordan jeg laver DropDown menuer ?? Har leget med validering og andet godt, men kan ikke få det til at fungere :S
Er rulle menu det der skal til, håber jeg det kan laves så rullemenu 2, er basseret på hvad der er valgt i rulle menu #1, og rulle menu #3 er basseret på hvad der blev valgt i rulle menu #2 osv osv.

Der skal helst ikke være mere end et ark aktivt.
Avatar billede perhol Seniormester
28. januar 2007 - 02:04 #1
Du kan finde en metode til at leve en menu i Excel på dette link:
http://j-walk.com/ss/excel/tips/tip53.htm
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. juli 2008 - 17:26 #2
ARGH!! meeeget længe siden jeg sidst har spekuleret på at besøge Eksperten :S
Smid lige et svar Per, for det der er, om ikke andet, noget jeg kan lære a... desuden, kan jeg ikke være bekendt at glemme et indlæg på den måde :S Det undskylder jeg, og håber et plaster er i umiddelbar nærhed :(
Avatar billede perhol Seniormester
11. juli 2008 - 20:47 #3
5½ måned, det er godt nok lang tid siden. Det link tager jeg ikke noget for. Tag selv point.
Avatar billede zarthax Nybegynder
13. september 2008 - 22:09 #4
æv, når man kører lastvogn, kniber det sgu med at nå alle detaljer... *suk