Avatar billede kjako Nybegynder
28. januar 2007 - 18:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows defender

Hej!

Kan nogen hjælpe med et problem, der pludselig er opstået på min pc:

Hver gang jeg starter pc'en, fremkommer følgende meddelelse: "Application failed to initialize: 0x800106ba. A problem caused Windows Defender Service stop. To start the Service, restart your computer or search Help and Support on how to start a service manually"

Jeg har genstartet pc'en adskillige gange, men det hjælper ikke. Går jeg ind på Help and Support, står der intet overhovedet om Windows Defender. Har meddelelsen nogen betydning, og hvordan slipper jeg af med den? Jeg bruger Windows XP Home Edition.

Hilsen kjako
Avatar billede jtm Nybegynder
28. januar 2007 - 19:01 #1
tryk start -> kør, skriv cmd og tryk ok
skriv
net start windefend
tryk enter og se om den starter.

Ellers prøv at afinstallere windows defender og geninstaller den igen fra dette link http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=435BFCE7-DA2B-4A6A-AFA4-F7F14E605A0D&displaylang=en&mg_id=10134
Avatar billede kjako Nybegynder
28. januar 2007 - 19:59 #2
Hej jtm
Tak for hjælpen, det virkede at installerer windows defender på ny.

Hilsen kjako
Avatar billede jtm Nybegynder
28. januar 2007 - 20:01 #3
det tænkte jeg nok :)
Avatar billede kjako Nybegynder
28. januar 2007 - 21:22 #4
Ja, du fortjener de 60 point.
Avatar billede kjako Nybegynder
28. januar 2007 - 21:22 #5
men hvordan giver jeg dig dem?
Avatar billede jtm Nybegynder
28. januar 2007 - 22:46 #6
ok, det er faktisk første dag jeg bruger eksperten.dk så jeg ved det dårligt nok selv :)
men jeg mener du kan markere mit bugernavn jtm og trykke på accepter svar, så skulle den være i orden