Avatar billede kagejoe Nybegynder
02. februar 2007 - 20:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MCE vil ikke afspille nogle xvid filer

Jeg har WinXP MCE på min computer.

Jeg har et par xvid filer som den ikke vil afspille inde i MCE.
Den kan sagtens afspille dem ude i vindows i windows media player, men i MCE bliver der bare sort skærm og ingen lyd også kører tiden i bunden.
En anden mærkelig ting er at den godt kan vise miniatur af hvad der sker i filen.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen Christoffer G
Avatar billede m2000 Nybegynder
04. februar 2007 - 21:07 #1
Lyder weird men sikkert problemer med et codec eller MCE Prøv at geninstallere MCE...
Avatar billede kagejoe Nybegynder
04. februar 2007 - 22:17 #2
Det var godt nok et dårligt svar. Hvis du ikke har noget bedre og bidrage med så lad vær med at skrive.
Avatar billede triton Nybegynder
05. februar 2007 - 11:17 #3
....og hvis du ikke er i stand til at benytte en anden tone overfor dem der prøver at hjælpe dig, var det nok en ide at du gjorde det samme kagejoe.

got the point?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
05. februar 2007 - 11:18 #4
Man skal behandle andre som man selv vil behandles.
Avatar billede kagejoe Nybegynder
05. februar 2007 - 15:41 #5
Jaa - vidste der nok skulle blive noget pga den kommentar. Men syntes bare at folk hellere skal tie istedet for at poste noget ingen kan bruge til noget.
Avatar billede kagejoe Nybegynder
27. august 2010 - 10:21 #6
Lukket