Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
03. februar 2007 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD redigering i Adobe Premiere

Jeg har en hjemmevideo - optaget over på en dvd, som jeg vil rediger i Adobe Premiere pro...

Hvordan får jeg Adobe Premiere til at læse videoen??
Avatar billede old-faithful Praktikant
03. februar 2007 - 18:52 #1
Først ville jeg se efter i manualen, om Adobe har en indbygget funktion hertil.

Hvis ikke, ville jeg overveje en DVD-ripper (du kan se en oversigt her: http://www.videohelp.com/tools?s=30#30) eller alternativt afspille DVD'en på en DVD-afspiller og så bruge computerens TV-kort (hvis du har sådan et) til at optage inputtet.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
05. maj 2007 - 14:16 #2
lukker
Avatar billede norbert_ Nybegynder
05. maj 2007 - 14:25 #3
Har du prøvet at omdøbe vob-filerne til mpeg?