Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2007 - 21:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation stopper

Hej

Jeg har netop købt Windows Vista og jeg har prøvet at installeret det mange gange efterhånden, og den går altid i stå når den skal dekomprimere filer...

Det er ikke noget bestemt sted den går i stå, jeg har endda været oppe på 100 % hvor den så gik i stå...

Nogen der har nogen idé om hvad der kan være galt?!?
Avatar billede makse Nybegynder
05. februar 2007 - 22:03 #1
Prøv at lave en "Load Setup Defaults" i din bios.
Start så installationen igen.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2007 - 01:02 #2
Jeg prøvede at køre en installation efter jeg lavede det spm og der virkede det underligt nok... :s det giver ingen mening... Men det kan måske være dit forslag kunne virke en anden gang...
Avatar billede apoquedk Nybegynder
14. februar 2007 - 12:34 #3
Jeg havde det samme problem. Jeg flashede min bios og så kørte den ellers bare derudaf.