Avatar billede kwan112 Nybegynder
10. februar 2007 - 22:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printer installation ikke muligt!

Når jeg højre klikker inde kontrolpanel - Printere, og trykker tilføj Printer. Så skriver den "Denne handlong blev annuleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt sstem administratoren.

Jeg er logget ind som administrator, har kontroleret.

Jeg køre med Dansk Vista Ultimate

Håber nogen kan hjælpe mig..
Avatar billede htmlkongen Novice
12. februar 2007 - 22:28 #1
Prøv at fjerne alle printere der må være installeret. (Hvis der er nogle)
Genstart og prøv igen.
Hvis fejlmeddelelsen siger det samme prøv da at sætte printeren til (så finder den det selv) Det er et forsøg værd den vej igennem.

Hvis det ikke dur - prøv da at starte i fejlsikret tilstand og se om du kan gøre det den vej igennem. Evt også ved at fjerne alle printere (igen: hvis der er nogle) put da stikket i og søg for nyt hardware i enhedshåndtering.

Genstart og se om den ikke kan.

Du kan også prøve at printe et dokument ud i Word - og hvis der ingen printer er indstalleret så vil den spørge om du vil. Prøv det hvis det ikke funker :)

Good luck. Skriv bare hvis jeg kan hjælpe yderligere :)

/Htmlkongen
Avatar billede kwan112 Nybegynder
15. februar 2007 - 14:14 #2
Jeg prøver lige når jeg kommer hjem, er på ferie.. :)
Avatar billede kwan112 Nybegynder
02. april 2009 - 13:15 #3
tak.. glemte helt at give dig point
Avatar billede htmlkongen Novice
06. februar 2012 - 22:38 #4
Håber det var en god ferie :)