Avatar billede wismann Nybegynder
11. februar 2007 - 08:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

RAM til ASUS A8N-SLI DELUX bundkort

Jeg har et ASUS A8N-SLI DELUX bundkort og jeg skal have købt ram til det. jeg har kiggede på CORSAIR XMS2 (2x1 GB) PC 8500 DUAL set DDR 2 SDRAM. har læst mig til at det skulle være nogen af de bedste, nu vil jeg så vide om jeg overhovdet kan bruge disse ram på mit bundkort. hvis det ikke kan lade sig gøre, hvad vil i så anbefalde jeg køber?? Prisen er underordnet.

MVH
WISMANN
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2007 - 08:37 #1
Du kan ikke bruge DDRII
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2007 - 08:41 #2
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2007 - 08:46 #3
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1898

Du kan også tage disse, men da de er PC3700, og dit bundkort kun tilbyder PC3200, så får du ikke glæde af fuld styrke medmindre du clocker din maskine.

Dog får du bedre timmngs.
Hvis du kun er interesseret i mange RAM til en spille maskine, så ville jeg tage value RAM, og så glemme alle de fancy specs dyre RAM fremviser.
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2007 - 13:50 #4
Tid til du smider feedback?
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2007 - 08:50 #5
Svar nok?
Avatar billede wismann Nybegynder
21. februar 2007 - 13:17 #6
det et helt perfekt svar, undskyld den lange svar tid, men skulle lige hjem fra afghanistan
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2007 - 13:27 #7
Bare ok