Avatar billede jjdk Nybegynder
13. februar 2007 - 10:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med "iframe". Vil du kigge??

Hej.
Jeg linker til en ekstern side ved hjælp af "iframe".

<iframe style="width:270; height:320;" scrolling="no" marginwidth="0" marginheight="0" frameborder="0" src="http://bisseruplejren.kfum-kfuk.dk/index.php"></iframe>

Men jeg har fået meldinger på, at flere browsere ikke viser det korrekt. Det nederste af kalenderen og forklaringen vises ikke.

http://ostersoen.kfum-kfuk.dk/5535.0.html

Håber på at du vil give en kommentar, med oplysning om kalenderen vises korrekt, og hvilken browser du bruger.
Ja - har du også et bud på, hvad problemet er eller en løsning vil det være dejligt.
Avatar billede djalex Praktikant
13. februar 2007 - 11:12 #1
Altså jeg har problemet her... Jeg bruger firefox 2.0.0.1.

Og prøv at se om ikke det virker hvis du fjerner dine bredde og højde fra style delen. Det kan være at Firefox og andre browsere ikke forstår den...

Prøv med:
<iframe width="270" height="320" scrolling="no" marginwidth="0" marginheight="0" frameborder="0" src="http://bisseruplejren.kfum-kfuk.dk/index.php"></iframe>
Avatar billede jjdk Nybegynder
13. februar 2007 - 11:33 #2
OK - spændende.
Jeg har lige rettet - vil du prøve igen????
Avatar billede djalex Praktikant
13. februar 2007 - 11:56 #3
Nu ser det i al fald fint ud i min firefox...

Prøv at høre andre, der har rapporteret problemet, ad...
Avatar billede htm Nybegynder
13. februar 2007 - 11:59 #4
Det virker fint med brede og højde i style, man skal bare angive en enhed, eks. px, in, mm eller...

eks.
<iframe style="width:270px; height:320px;" scrolling="no" marginwidth="0" marginheight="0" frameborder="0" src="http://bisseruplejren.kfum-kfuk.dk/index.php"></iframe>
Avatar billede jjdk Nybegynder
13. februar 2007 - 12:05 #5
Det lyder godt.
Særlig tak til djalex, men også til htm for det gode råd.
Sender I begge et svar og jeg fordeler pointene.
Avatar billede htm Nybegynder
13. februar 2007 - 12:35 #6
ikke point til mig.
Avatar billede djalex Praktikant
13. februar 2007 - 14:08 #7
jamen her er da et svar :)