Avatar billede costanza1974 Novice
15. februar 2007 - 13:05 Der er 2 kommentarer

Jeg vil gerne finde ud af om min PC gar fået virus

Hej
Pludselig er min computer blevet vildt langsomt. Faktisk så langsom at jeg hele aftenen igår måtte reset hele tiden. Jeg forsøgte at skanne med Avast, spybot osv men intet hjalp.
Mon jeg har fået virus på computeren?
Håber nogle kan hjælpe.....
Iøvrigt fortæller min computer at den er i fare fordi virusprogrammet er forældet, men det er lige blevet geninstalleret (trial version)
Henrik
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
15. februar 2007 - 13:14 #1
Hej prøv at downloade stinger.exe. Du finder ved at søge på google og så vælge den første der hedder download stinger. Du kan også prøve bullguard.com her kan du hente en fuld version og have den på prøve i tre måneder. Stinger er rigtig god til at fjerne trojans...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2007 - 15:53 #2