Avatar billede jonas-i Nybegynder
17. februar 2007 - 20:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilladelser gemmes ikke / SBS 2003

Vi har netop opsat en SBS 2003 med 4 klienter.

Der køres med Roaming profiles.

Det hele fungere sådanset fint nok borset fra at hvis en klient i sin outlook prøver at dele sin kalender så gemmes ændringerne ikke.

Man kan godt trykke tilføj person og man kan vælge de andre users, useren kommer så på listen og man kan vælge f.eks. "redaktør" når man så trykke "anvend" så forsvinder personen blot fra listen igen.

Der kommer ingen fejl meddelse...

Jeg har prøvet at ændre userne til administrators og domain admins for at imødegå  sikkerheds problemmer men intet har det hjulpet...

Derfor håber jeg har nogle ideer...
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2007 - 11:02 #1
du kører ikke med en mandatory profil vel ?
Avatar billede jonas-i Nybegynder
18. februar 2007 - 12:38 #2
Nej det er roaming profiles og den opdatere fint deres dokumenter osv. til serveren.
Avatar billede jonas-i Nybegynder
18. februar 2007 - 14:21 #3
Fandt selv en løsning på problemmet.

Det var useren der ikke havde rettigheder nok under probertise > Exchange advanced > Mailbox rights på useren havde SELF ikke nok rettigheder.