Avatar billede hakio Novice
22. februar 2007 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan navnet på dette online spil

Jeg prøver at finde et online spil, der handler om at opbygge et lille samfund/by ved at bygge nødvendige 'forretninger' (såsom lumberjacks etc.) og handle med resourcer. Det har en meget simpelt 2D grafik brugergrænseflade - og ens 'by' er vist som en cirkel med de forskellige elementer inden i.
Det hedder måske noget med "trivia" eller ligenende... jeg har set nogle spille det for noget tid siden, men fik ikke spurgt hvad det her. Håber nogle kan hjælpe...
Avatar billede egr_sli Nybegynder
22. februar 2007 - 20:27 #1
det er ikke sådan noget som de tidlige civilization, age of empires, the settlers osv vel ?
Avatar billede hakio Novice
22. februar 2007 - 20:38 #2
nej, men lidt derhen ad bare i en meget simpel udgave man kan spille på nettet. det er åbenbart vældigt populært i visse kredse.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
23. februar 2007 - 01:52 #3
Kan det være http://www.travian.dk/ du tænker på ?
Avatar billede hakio Novice
23. februar 2007 - 13:31 #4
Lige præcis!!! Tak :)