Avatar billede bizcom Novice
22. februar 2007 - 20:44 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

A4 Reklame indenfor Fashion

Hej

Jeg har behov for et flot Photoshop A4 image, som jeg kan bruge til en reklame.

Temaet er Fashion/tøj!
Der skal være nogle fede billedsammensætninger, samt plads til en mindre tekst.

Den skal være simpel, flot og meget iøjnefaldende.

Jeg vil betale 500 kr. for en redigerbar psd fil.
Hvis du har en fin referenceliste, så vil jeg gerne betale halvdelen forud.

Skriv endelig hvis du er interesseret eller vil høre mere.

På forhånd tak
Henrik
Avatar billede el_morten Nybegynder
22. februar 2007 - 22:44 #1
Hej Henrik. Har du billederne, eller er det nogen vi selv skal skaffe?
Avatar billede bizcom Novice
23. februar 2007 - 08:55 #2
Hej El_Morten

Jeg har ikke billeder endnu - heller ikke logo.

Det er til en mindre markedsundersøglse - analyse om du vil, inden projektstart!

Det eneste krav, der er ud over at det selvfølgelig har noget med tøj at gøre og modeller - er at det er iøjnefaldede.

Jeg kunne forestille mig en smart model i noget fedt tøj med hvid baggrund og så noget flik flak hist og pist og så nogle tekstboxe.
Avatar billede el_morten Nybegynder
23. februar 2007 - 12:54 #3
okay :)
Men du får billeder og logo senere?
Avatar billede madsbau Nybegynder
23. februar 2007 - 15:13 #4
Hej Henrik

Vi er et ny opstartet grafisk produktionsbureau.

Der laver alt inden fra web og tryktemedier.

vi kan lave en professionel a4 relame til dig.

Tjek nogle eksempler på, http://www.goodmorningdenmark.dk/hp_sider/referencer.html

og skriv hvis du er interesseret til min nedenstående mail

Med venlig hilsen
Mads Bau
Adm. Direktør.

Good Morning Denmark
Grafisk produktion
Stengårds Allé 212, 2.tv.
DK 2860 Søborg
T: 35 13 13 14
mb@goodmorningdenmark.dk
www.goodmorningdenmark.dk
Avatar billede akg Nybegynder
23. februar 2007 - 15:23 #5
Hej Henrik

Jeg har lavet et forslag til en A4-reklame, se den på:
http://akgp.dk/fashion/fashion.jpg

skriv hvis du er interesseret eller vil komme med ændringer/billeder/logo osv...

Med venlig hilsen
Anders

email: web@akgp.dk
Avatar billede akg Nybegynder
23. februar 2007 - 15:34 #6
Lige et forslag mere, værsko Henrik:

http://akgp.dk/fashion/fashion2.jpg

Med venlig hilsen
Anders

email: web@akgp.dk
Avatar billede madsbau Nybegynder
23. februar 2007 - 16:50 #7
Hej henrik,

vi har lavet et eksempel til din opgave..

du kan tjekke det ud på http://www.goodmorningdenmark.dk/fashion1.jpg

skriv hvis du vil have noget i denne stil.. enkelt og stilfuldt.

hilsen Mads Bau
mb@goodmorningdenmark.dk
Avatar billede madsbau Nybegynder
23. februar 2007 - 17:36 #8
vi har endnu et forslag..

se det på

www.goodmorningdenmark.dk/fashion2.jpg

hilsen Mads Bau
Avatar billede el_morten Nybegynder
23. februar 2007 - 21:24 #9
Desværre er jeg ikke ved min egen computer i denne weekend, så jeg kan desværre ikke komme op med et forslag, før engang i næste uge. MEN Jeg kan dog sagtens matche de forslag der allerede er blevet postet... uden de helt store armbevægelser.
Hvis du ikke kan vente til næste uge, kommer jeg lige med et indspark! Jeg synes du skal vælge et af akg's forslag, hvis du er så uheldig at der ikke kommer nogen alternativer. Og vælg _slet_ ikke madsbau's nr. 1 ;p (det røde kryds)..
Avatar billede bizcom Novice
23. februar 2007 - 23:38 #10
Hej allesammen og tak for de fine forslag!

Jeg har valgt at optage samarbejdet med akg, da han har formået at ramme næsten 100% plet.

Så i behøver ikke komme med flere forslag i denne omgang.

Mange tak for hurtig indsats

akg, jeg tager fat i dig på mail :)
Avatar billede mysars Nybegynder
24. februar 2007 - 13:36 #11
Ville bare lige sige!
Nu har jeg selv gået på DDC.
Det Mads bau har lavet er da super fedt design!
Det andet ligner jo noget der er opsat i PAINT!
;) Men held og lykke med projektet!
Kunne bare ik lige lade vær med at kommentere.

J.
Avatar billede akg Nybegynder
24. februar 2007 - 14:26 #12
Jeg synes også det goodmorningdenmark lavede var rigtig fedt, ingen tvivl der!
Avatar billede el_morten Nybegynder
24. februar 2007 - 19:07 #13
mysars -> helt sikkert et ok forslag madsbau er kommet med i forslag 1 (som jeg ikke kunne se i første omgang) men de eneste _fede_ ved billedet er måden teksten er sat op på.. selve billedet er !slet! ikke noget at prale af!
Avatar billede madsbau Nybegynder
24. februar 2007 - 23:26 #14
tak for de pæne ord, og skriv endelig hvis vi skal lave noget til dig engang..

hilsen

Mads Bau
Adm. Direktør

Good Morning Denmark
mb@goodmorningdenmark.dk
Avatar billede madsbau Nybegynder
24. februar 2007 - 23:28 #15
en kommentar til el morten

"selve billedet er !slet! ikke noget at prale af!"

grunden til dette billede ikke er taget af en professionel fotograf, er at det bare var et eks. på hvordan man kunne lave et forslag til det ønskede af reklame ark.

...