Avatar billede yogo Nybegynder
26. februar 2007 - 17:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Driver til ATI Mobility radeon X600

Hej!

Jeg har lige skullet opdatere min driver og fandt frem til denne side: http://ati.amd.com/support/drivers/xp/mobility-xp.html

Problemet er så at efter at have installeret og kørt det lille program de vil have en til, så siger den "Tak for din interesse i Catalyst. Desværre kan denne software opdatering ikke installeres på dit system. Kontakt producenten af din notebook for driver-opdateringer."

But why??!!

Det er den eneste driver der er til mit grafikkort, og efter at jeg tidligere i installations-processen blev bedt om at gå ind i "slet/fjern software" og slette det jeg havde liggende af ATI-ting dér, så virker ingen af de spil og programmer der tidlgere virkede.

Er der ikke andet at gøre end at kontakte producenten af min notebook, i dette tilfælde Zepto??

Mvh, yogo
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2007 - 17:56 #1
Du kan jo bare kigge på zeptos ftp server
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2007 - 17:57 #2
Avatar billede screem_brille Novice
26. februar 2007 - 17:57 #3
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2007 - 18:01 #4
Ja, så må jeg også hellere smide et svar.
Avatar billede yogo Nybegynder
27. februar 2007 - 00:20 #5
Det var præcis hvad jeg søgte, mange tak for hjælpen.
Avatar billede huset Praktikant
27. februar 2007 - 09:20 #6
Any time :D