Avatar billede nillebis Nybegynder
27. februar 2007 - 12:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kunne du tænke dig at jobbe med IT i Oslo

MYSOFT TRENGER NYE MEDSPILLERE

MySoft utvikler og implementerer virksomhetsportaler med integrerte fagløsninger for medlems- og innsamlingsorganisasjoner, samt kurs- og konferansemarkedet i Skandinavia. Vi er 55 ansatte fordelt på Oslo og
Stockholm. Selskapet satser offensivt fremover, og vi ønsker å styrke organisasjonen med nye medspillere. Arbeidssted blir Oslo eller Stockholm.

Vi søker etter dyktige, utadvendte mennesker med dokumentert kompetanse og best mulig prosjekterfaring innen følgende stillingsområder;

●    Systemutvikler med kompetanse i Oracle J Developer
●    Systemutvikler med kompetanse i PL/SQL
●    Systemspesialist publiseringsløsninger
●    Rådgiver saksbehandling

Søkere bør ha min. 3-årig høyere utdannelse, være initiativrik og utadvendt, samt ha gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner. Systemutviklere bør ha god kompetanse innen SQL-databaser og moderne utviklingsverktøy.
Dansk som morsmål vil gi plusspoeng.

Skriftlig søknad med CV og referanser sendes snarest til MySoft AS ved adm.sjef S. Engemoen, sen@mysoft.no,  eller direktør Svein A. Johnson,  saj@mysoft.no.

Skriv gerne at annonce er set på danske Eksperten med ref. Maria Louise Bisgaard

MySoft AS, Postboks 6199 Etterstad, N-0602 Oslo
Tlf: +47 23 05 22 00, Fax: +47 23 05 22 01
www.mysoft.no e-post: firmapost@mysoft.no

Skriv gerne at annonce er set på danske Eksperten med ref. Maria Louise Bisgaard
Avatar billede nillebis Nybegynder
27. februar 2007 - 12:22 #1
Teksten kom hvis lidt mærkelig ud - Jeg svarer gerne på spørgsmål :-)
Avatar billede nillebis Nybegynder
10. august 2007 - 12:32 #2
Lukker