Avatar billede ponti Nybegynder
28. februar 2007 - 14:37 Der er 9 kommentarer

Mappe forsvundet

Jeg har et fysiske c drev som er partitioneret til to. Det andet hedder E. Det har jeg haft alle mine spil inst. på. Uden varsel er spillemappen forsvundet og og alle mine links til disse spil er ligeledes blevet "blanke". Jeg har ikke slettet spillemappen eller lavet andet "specielt".Jeg har ikke overvågnig slået til på dette drev så jeg kan ikke gå tilbage og genoprette noget ØV!!HVad er der sket.....
Avatar billede nva Praktikant
28. februar 2007 - 14:54 #1
Eksisterer E drevet ikke længere eller er det data på E drevet der er forsvundet. Hvordan ser E-drevet ud i diskhåndteringen?
Avatar billede hcma Novice
28. februar 2007 - 15:00 #2
kunne være dette: http://www.hcma.dk/tips101to110.htm#no101
men lad os lige se hvad diskhåndteringen siger
Avatar billede ponti Nybegynder
28. februar 2007 - 15:12 #3
E drevet er der stadigvæk med de andre mapper, Det ser også ud helt som det plejer blot mangler mappen SPIL !!!??
Avatar billede ponti Nybegynder
28. februar 2007 - 20:44 #4
Mit drev er der stadigvæk. De andre mapper på drevet er også tilgængelige. Jeg har TuneUp Utilities og kørt en undelete der er ikke slettet noget overhovedet der minder om min SPIL mappe. Jeg har desværre ikke haft systemgendannelsen slået til på dette drev.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2007 - 21:08 #5
håber du stadig har cdér osv. tli de spil, fordi hvis du skal ud i og bruge feks. getdataback el. andet, så er det langt fra sikkert at de vil virke.

Har du prøvet hdén i en anden pc..?

(btw så vidt jeg kan se har du et 8 år gammelt spm åbent, jeg er personlig igeglad, synes bare det er/var lidt sjovt..O))
Avatar billede ponti Nybegynder
28. februar 2007 - 21:20 #6
Ups nu har jeg fået de gamle sprgsm. lukket ned, tror jeg. Den her side er ikke lige så nem at gå til syntes jeg. Jeg har ikke prøvet hd i en anden pc, har ikke en anden...., men det er da underligt at en mappe forsvinder sådan....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2007 - 21:33 #7
de folk der deltog i spm´let i 1999, er sikkert ikke på E mere..O)

men ja, det lyder ikke godt.
hvor gammel er den hd.?

måske du skal prøve at gendanne partitionstabbellen.?
helgec program her kan gøre det..-> http://www.helgec.dk/lost%20partition.html

men gør det fra en anden disk, altså installer programmet og gem på en anden disk.

Det bedste ville være, hvis du lavede et image af disken, så kunne du ekspermenter med det.
Avatar billede ponti Nybegynder
28. februar 2007 - 21:48 #8
Jeg vil til at prøve det så.......Fanx
Avatar billede nva Praktikant
01. marts 2007 - 07:47 #9
Hvis drevet stadig er der - altså E-partitionen - så vil jeg tro det skyldes en fejl på harddisken. Du kan boote på din xp-cd, vælge R (recovery console), skrive CHKDSK E: /p /r  for at få repareret din harddisk.