Avatar billede zyxep Nybegynder
28. februar 2007 - 21:22 Der er 6 kommentarer

Logitech G5 mus slukker i windows vista

Hey gutter/gutinder????

jeg har fået windows vista og det køre som en drøm.. jeg har så for lang tid siden fået købt mig en lækker Logitech G5 mus.. jeg har updated firmwaren i den da jeg brugte XP for ellers ville den bugge..

men nu efter jeg har installeret vista og set at logitech har kommet med ny firmware har jeg updatet til den..

nu er den så begyndt på at slukke og så går der nogen sekunder så tænder den igen.. det pisse belastende og jeg ved ikke hva jeg skal gøre???

softwaren virker os perfekt til den.. finder fint musen og kan fint lave indstillinger for den osv..

hvad sys i jeg skal gøre???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2007 - 21:29 #1
læste du ,og gjorde som andbefaldet i deres note..
afinstaller setpoint..?
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=322,CONTENTID=13212
Avatar billede zyxep Nybegynder
28. februar 2007 - 21:30 #2
jamen jeg formaterede i mandags.. brugte windows std driver self til mus & keyboard.. men den gjorde det stadig
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2007 - 21:38 #3
okay, så var det ikke det..O)
Avatar billede zyxep Nybegynder
28. februar 2007 - 21:50 #5
nu det ik direkte visa det link der jo.. men jeg har prøvet.. og ser om det har virket..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. marts 2007 - 14:16 #6
fandt du ud af det.?

tillader mig at skrive svar..O)