Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
02. marts 2007 - 16:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bliver smidt af nettet

Hej har en zyxel router  4 pcer på  og kun mig oplever at blive smidt af kan være t par sekunder eller et par minutter  men det er kun  de programemr som ikke allerede har forbindelse til nettet..

hvad kan det være  tror jo det må være en opsætning nogen som har hørt om det før??

kan ikke åbne en hejmmeside men kan godt snakke på Ventrillo og skrive på msn  andre ting som skal på nettet vil heller ikke...  forstår ikke havde det kan være vil mene jeg er sikret mod spyware sådan rimeligt osv
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
02. marts 2007 - 16:40 #1
kan man tjekke om der kører et program som ikke burde  eller om det er kabelet  eller det er en setting i windows  eller hvad det er :S  netkort som er ved at være ovre det eller hvad det er kan man finde ud af det ?
Avatar billede KurtBV Praktikant
04. marts 2007 - 19:09 #2
Har du firewal i din antivirusprogram kan det være der,hvor den er blokeret, hvis der er det kan du prøve at slå den fra for at prøve
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
07. marts 2007 - 17:53 #3
har bare prøvet med  forskellige antiviruser og  forskellige kabler og netkort
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. januar 2009 - 15:05 #4
luk