Avatar billede jones2184 Novice
03. marts 2007 - 21:59 Der er 2 kommentarer

Pcen starter ikke. Hjælp

Hej alle i kloge hoveder ;)

Jeg har et problem eller rettere min pc har..

efter at den i lang tid kun har kunnet starte og køre normalt i ca 20min kunne den kun starte i ca. 2 sek for 1 uge siden og så går den ud igen..

Men nu idag kan den slet ikke starte, det der sker er at den starter men det er kun blæsereen på strømforsyning og på grafikkort der kører... alt andet kører ikke, samt skærmen der tænder og slukker konstant somom den ikke for konstant signal...

Har prøvet med en ny stører strømforsyning men den starter overhovedet ikke...

Har også prøvet at fejlfinde ved at tage et kort ud af gangen og prøve at starte men uden held..

Hvad kan dette skyldes?

På forhånd mange tak for svar..
Avatar billede peet-49 Novice
04. marts 2007 - 08:12 #1
Tag køler af cpu, og tjek at de har siddet rigtigt sammen. Har køler været afmonteret, og påsat igen uden nyt kølepasta, kan det også være årsagen.
Avatar billede jones2184 Novice
04. marts 2007 - 17:22 #2
Køleren har ikke været afmonteret...