Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. marts 2007 - 22:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

microfonen opfanger Lyden

Sidder meget på vt og her på det sidste er de begyndt at klage over de kan hører dem selv i min microfon..

HAr prøvet attage højtaler stikket ud og de kan stadig hører dem selv...

Windows sound recorder opfanger også lyden fra mine højtalere.. har været inde i lydindstillinger indspildnind står til microfon og afspilning står Microfon line in og cd og aux til at være taget fra

har prøvet forskellige headsets og har opdateret driveren... unden resultat har prøvet de 2 Front stik i mit kabinet og det er samme resultat
Avatar billede kkehlet Nybegynder
03. marts 2007 - 22:52 #1
Jeg har præcis samme problem, har enda købt ny computer + headset!

hlep!
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. januar 2009 - 15:10 #2
luk ingen svar  desværre