Avatar billede ms_2004 Nybegynder
04. marts 2007 - 14:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dedikeret server - anbefaling af udbyder?

Hejsa,

Jeg overvejer at få opstillet en dedikeret server hos et hosting firma. Har set at dette kan lade sig gøre hos http://www.acomma.com/ men kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen der kender nogle alternativer og evt. har nogle erfaringer..?

Serveren skal køre med en linux, PHP og MySQL. Og muligvis også en SMTP og POP3 service (hvis dette ikke går udover driftsstabilitteten). Hvis hostingudbyderen kan præinstallere dette, vil det være en klar fordel...

//MS
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
04. marts 2007 - 16:24 #1
hvad med www.gigahost.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
04. marts 2007 - 18:45 #2
Prøv at se på www.unitspeed.dk og deres servere. Mener deres er pre-installeret med det hele som du omtaler. Du kan evt skrive til dem og få tilbud på en server med den hardware du har brug for og høre mere om hvad der er installeret.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. marts 2007 - 21:16 #3
Er det en maskine du leverer, eller er det en du skal købe/leje af udbyderen.
Avatar billede ms_2004 Nybegynder
04. marts 2007 - 23:00 #4
Hej ttopholm,

Det er ikke så afgørende som sådan - hvis udbyderen kan skrue et godt tilbud på sammen med noget fornuftigt hardware kunne det bestemt være en mulighed.

Mvh

Morten
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. marts 2007 - 23:21 #5
hej morten

du kan evt. lige smide en mail til mig på tt@device.dk, med lidt krav og så videre, så kan jeg lave et tilbud til dig ;-)
Avatar billede ms_2004 Nybegynder
20. september 2007 - 17:24 #6
Nupper dem selv ;)