Avatar billede qubi Nybegynder
07. marts 2007 - 01:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

undo af formatering

Jeg har lige lavet den ondeste brøler...
Sad og rodede med mine partitioner og i stedet for at slå to partitioner sammen fik jeg (pga en fejl40 :(  startet en formatering af en hardisk som bestemt ikke skal formateres!
Jeg stoppede den i samme sekund, men jeg kan ikke få adgang til den nu.
Uanset hvad jeg prøver får jeg at vide at den skal formateres.
Hvad kan jeg gøre?
Findes der et program der kan hjælpe mig?
Avatar billede disable Nybegynder
07. marts 2007 - 06:22 #1
Prøv at se http://www.eksperten.dk/spm/699668 ..

Mit problem var dog ikke, at jeg havde formatteret harddisken.

Men de programmer, der henvises til må kunne hjælpe dig :-)

/disable
Avatar billede qubi Nybegynder
20. marts 2007 - 08:55 #2
lukker...