Avatar billede frosig Nybegynder
08. marts 2007 - 13:32 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Bærbar til omkring 10.000,-

Hejsa. Jeg er på udkig efter en bærbar, der skal bruges til spille på. Jeg har kigget på http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=261965, men jeg er i tvivl om, der findes et bedre alternativ. En af mine bekymringer er, at der 'kun' understøttes 2 gb ram, nu hvor Vista er kommet.

Har I et bedre forslag?

Tak,

Rasmus
Avatar billede egr_sli Nybegynder
08. marts 2007 - 16:17 #1
2 gb er rigeligt, også til vista!
Så vidt jeg husker anbefales en gb, så det burde være ok.

En af mine venner har lige købt denne:
http://www.pc-direct.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=H28wtzBkis5eMY

Den er rigtig fed med b. la. aluminium plader samt webcam og fingeraftrykslæser!
Avatar billede frosig Nybegynder
12. marts 2007 - 08:56 #3
Tak skal I have. Hvad synes I om den ASUS, som jeg oprindeligt har kigget på? Jeg har læst anmeldelsen på www.laptopworld.dk, og den er jo generelt positiv, så måske skulle jeg bare holde mig til den. Hvad siger I?
Avatar billede huset Praktikant
16. marts 2007 - 09:15 #4
Den er fino