Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
09. marts 2007 - 20:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

opladning af kamera

hej. jeg har lige købt et canon ixus 800 digital kamera, og spekulerer på hvor lang tid batteriet egentlig skal oplades først gang inden jeg putter det i kameraet og begynder at bruge det. Lige nu har den batteriet været i opladeren i 4 timer, og den lyser stadig grøn ved "charge"... Vil det ødelægge batteriet hvis jeg tager den ud før? og vil opladeren overhoved stoppe med at lyse grøn når den er opladet færdig, eller gør den det bare fordi opladeren er tændt og batteriet er i?
Avatar billede mfalck Praktikant
09. marts 2007 - 20:12 #1
jeg har lige købt et ixus 900 og der stod at opladetiden første gang var 2,5 time ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. marts 2007 - 20:16 #2
Det vil vist sige... rtfm.... :)
Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
09. marts 2007 - 20:18 #3
har jeg gjort..har intet kunne finde om opladningen første gang...hmm
Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
09. marts 2007 - 20:21 #4
jeg har fundet det nu... må ha overset det..lå sikkert i det blinde punkt..
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. marts 2007 - 20:32 #5
;)
Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
09. marts 2007 - 20:41 #6
yup..det var klart det blinde punkt