Avatar billede cyberboy2003 Nybegynder
10. marts 2007 - 13:42 Der er 3 kommentarer

Hjælp til engelsk oversættelse

Hej!

Hvis du er god til engelsk, så må du meget gerne hjælpe med at oversætte nedenstående tekst - Det gør ikke noget, at der et par stavefejl :-)

_______________________________________________________

Deres firma er i vækst!
Størstedelen af deres produktion går til eksport.
Mange af deres medarbejdere rejser meget i udladet. Og de ønsker at holde deres rejseomkostninger så lave som muligt!
Vi har løsningen på deres problem:
Start deres eget rejsebureau!

Med vort nye rejsearrangement bliver de i realiteten autorieret repræsentant for et etableret rejsebureau, og det bliver muligt for dem at spare betydeligt på flybilleter.
Hvis de tilsutter dem vort arrangement, vil de modtage en cd, der kan bruges på enhver computer. De har nu alle de seneste oplysninger om priser, flytider og ledige plafser ,og ved hjælp af et modem, der forbinder dem med vort britiske kontor, kan de også på stedet foretage peservationer hos flyselskaberne.
Endvidere de de hver måned modtage et nyhedsbrev med de seneste pålidelige oplysninger om specieltilbud og forskellige rabatter.
Alt dette for et begyndelsesgebyr på 12000 og et månedligt abonnement på kun 40.
Småting i sammenligning med, hvad de sparer.
Kontant os områndende, og vi vil forsyne dem med alt, hvad de behøver.

Med venlig hilsen
John Andersen
Direktør
Avatar billede cyberboy2003 Nybegynder
10. marts 2007 - 14:23 #1
Your company is in growth!
The major part of your production goes to exports!
Many of your employees travel much in developing countries. And they wish to hold their travel costs so little as possible.
BCI Travel have the solution of your problem:
START YOUR OWN REJSEBUREAU!
With our new travel arrangement will you in the reality be authorized representative for an established travel agency, and it will be impossible for you to save considerable on fly tickets.
If you connect to our arrangement, you will receive a floppy disk, which can be used on any computer. You have now all the latest data about prices fly time and free places, and by help of a modem, who connect you with our British office, can you also on the place make reservations at the airline company.
Further will you every month reactive a newsletter with the latest trustworthy data about specie offers and different price reductions.
All this for a beginning fee at £1200 and a monthly subscription at only £40.
Minor items in compare with, what you save.
Contact us imminently, and we will supply you with everything you needs.

Best wishes

BCI TRAVEL
John Tood
Chef executive
Avatar billede huset Praktikant
10. marts 2007 - 15:32 #2
lektienet.dk
Avatar billede intenz Novice
10. marts 2007 - 16:59 #3
START YOUR OWN REJSEBUREAU = start your own travel agency