Avatar billede qln Juniormester
10. marts 2007 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flyt mails ved formatering af HD

Jeg har Outlook 2003
Jeg skal formatere min HD og vil gerne flytte mine mails til den nye installation. Den nye installation er også Outlook 2003.
Jeg ved der er et bibliotek eller fil jeg skal gemme og flytte, men jeg kan ikke finde den.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede rynke10 Novice
10. marts 2007 - 15:18 #1
Du går op i "Filer" og vælger "Eksporter/Importer"
Her vælger du .pst, så kan du vælge de mapper du vil eksportere til en fil.
Modsat gør du så i den anden Outlook, altså importerer. Så skulle alle dine mails og kontaktpersoner flyttes med.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. marts 2007 - 09:23 #2
Du kan se filpladseringen ved at klikke "Filer" -> "Datafilstyring".
Vælg "Private mapper" og klik "Indstillinger".

Du kan i realiteten blot tage en kopi af Outlook.pst & archive.pst

Dermed bliver alt som det var før. Det gør det ikke helt ved at importere og eksportere.
Avatar billede qln Juniormester
13. marts 2007 - 09:13 #3
Rynke10, sender du et svar?
Avatar billede rynke10 Novice
13. marts 2007 - 12:36 #4
Jo da. Begge dele virker nu efter hensigten. Det var bare lettere at gøre det i Outlook, hvis man ikke er haj i mapperne ;-)