Avatar billede brsbrs Nybegynder
10. marts 2007 - 13:56 Der er 1 kommentar

XFI Extreme Music lydkort virker ikke på Windows Vista Ultimate

Har lige fået ny pc, men Creative lydkortet virker ikke, får bare følgende fejl:

Enheden kan ikke starte. (Kode 10)

Har forsøgt at geninstallere nyeste drivere og har disabled onboard lydkort, men uden held.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. marts 2007 - 14:52 #1
Det ser ud til at Vista har et stort problem med at få lydkort til virke.
Kender flere der har det problem mig selv inklusive, jeg har også Ultimate, lå på en bærbar men jeg har afinstalleret det igen da jeg ikke lige havde tid til at vente på at det kommer iorden.