Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
10. marts 2007 - 18:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fc barcelona-real madrid online?

Nogen der ved hvor man kan se barcelona-real madrid live online (og gratis) iaften?
Avatar billede betzall Nybegynder
10. marts 2007 - 21:59 #1
Live-footy.org
Avatar billede needhelpreallyfast Nybegynder
18. marts 2007 - 16:40 #2
.
Avatar billede annacecilie Nybegynder
05. marts 2014 - 15:13 #3
Hvis der er nogen som støder på denne tråd igen, så er der også det site, der hedder noget med 7ronaldo et eller andet. Bare søg på live stream kampens navn og så ronaldo.. Det er et rigtig godt website.

Som alternativ kan du også nappe en fodboldtur til Barcelona og opleve stemningen helt tæt på som min kammerat har blogget om her http://barcelona-guide.dk/fodboldrejse-til-barcelona/