Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. marts 2007 - 09:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forældrestyrings program

Hej derude, jeg har en ven der har brug for et program til en eksamensopgave i teknologi.

Dette program skal bruges til at gøre således at et barn kan spille et en forudbestemt mængde tid hver dag.

I selve programmet skal man kunne tilføje programmer som skal overvåges. Når et af disse overvågede programmer startes op skal dette program begynde at tælle ned. Man skal selv kunne bestemme hvor lang tid man må have et bestemt program til at køre.

Når tiden til et program siger at der er 10 minutter tilbage skal den gøre opmærksom på det.
Når tiden løber ud skal programmet lukkes.

MVH J1x4r4

p.s.
Flere point kan arrangeres
Der kan arrangeres et mindre beløb
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. marts 2007 - 17:33 #1
søg på google på Net nanny, cyber sitter, og parental control

også danske enologic kunne evt være et bud, jeg husker ikke om de specifikt kan det du ønsker, men de giver forskellige former for forældre kontrol http://enologic.com/
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. marts 2007 - 22:25 #2
Ja, men problemet er at programmet skal være noget de "selv" har lavet, og de skal kunne fremvise kildekoden.. Det er en skoleopgave hvor de skal efterligne et firma. Dette produkt skal vise hvad deres "firma" ville kunne producere..

Den person som laver det vil være "ansat" i firmaet, dvs at hvis det var et realistisk firma ville personen få løn osv.. Men det hele er imaginært, bortset fra produktet. :)
Avatar billede intenz Novice
14. marts 2007 - 10:20 #3
Hvis din ven ikke selv kan lave programmet burde han nok have valgt et andet eksamensprojekt.
Tror ikke du får nogle til at lave sådan noget gratis (og heller ikke mod et mindre beløb), og udover det ligger der, efter min mening, et moralsk problem i at lave andres eksamensprojekter.
Det er ikke så fedt at stå som virksomhed senere og ansætte en person ud fra et projekt en anden har lavet.
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
12. juni 2007 - 11:32 #4
Spørgsmålet lukkes :)

Der har ikke været tale om plagiat på nogen måde, så vidt jeg har forstået så har skolen givet tilladelse til at man kunne "hyre" en person udefra for et beløb, og så kunne man få kildekoden til det program der blev skrevet.