Avatar billede mortenmoss Nybegynder
15. marts 2007 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afaria til håndtering af Mobile enheder.

Hej jeg sidder i en IT afdeling i en stor virksomhed i DK, vi er ved at inplementere direct push til Windows Mobile 5 enheder.
vi skal bruge et management verktøj til disse enheder. Vi har faktisk kun kigge på afaria, men er desværre stødt på nogle rimelige uheldige ting iforhold til understøttelse af Smartphones med WM5. Er nogle som har erfaringer med dette management værktøj, eller evt. kender andre som kan noget hen af det samme, eller helst lidt mere.. ;) ??
Avatar billede mortenmoss Nybegynder
15. marts 2007 - 15:05 #1
Hovsa det gik lige lidt hurtigt, håber i vil være over med mine taste fejl.. ;)
Avatar billede nima Nybegynder
24. marts 2007 - 18:16 #2
Hej Mortenmoss,

Kontakt HandStep A/S (Danmarks førende indenfor mobil udvikling og infrastruktur). De har mange års erfaring med Afaria og OneBridge.
http://www.handstep.com/composite-293.htm

Du er velkommen til at referere til mit navn, når du kontakter dem.
Mvh Nima (Udvikler i HandStep)
Avatar billede nima Nybegynder
03. april 2007 - 00:06 #3
Noget nyt i sagen?
Avatar billede mortenmoss Nybegynder
06. august 2008 - 20:08 #4
lukkes