Avatar billede casperaaa Nybegynder
15. marts 2007 - 18:26 Der er 3 kommentarer

Klassisk logon screen - Vista Business

Hej, er der nogen der ved om det er muligt, at sætte klassisk logon screen på Vista Business som det er i Windows XP ? Og i såfald hvor det gøres!?
Avatar billede snowball Novice
15. marts 2007 - 18:38 #1
Avatar billede casperaaa Nybegynder
15. marts 2007 - 18:42 #2
Hmm, der får du jo kun CTRL + ALT + DEL frem, du får ikke den der typiske Windows 2000/XP logon screen?
Avatar billede ncp Nybegynder
16. marts 2007 - 14:07 #3
Den gode gamle Logon Screen er gone for good, det du opnår ved overstående artikkel er blot at der ikke vises hvilke brugere der er på klienten og kræver CTRL+ALT+DEL, ligesom hvis klienten var medlem af et domæne (der mange gange ville definere netop disse to indstillinger)

Desværre :(