Avatar billede hkb-x Nybegynder
16. marts 2007 - 14:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Multi browser

En hjemmeside bliver som bekendt behandlet forskelligt af forskellige browsere. Også af forskellige versioner af browsere. Når jeg udvikler hjemmesider er jeg træt af at skulle have 7 milliarder browsere installeret for at kunne tjekke den for fejl... Er der et program der kan samle alle browsere og er der en måde at have flere versioner af den samme browser installeret?
Avatar billede frkolsen Nybegynder
19. marts 2007 - 09:55 #1
Mig bekendt er der kun Firefox med extensionen IE Tab (eller IE view), hvor du så kan skifte renderingsmotor i FF til IE. Desværre, men IE Tab er til gengæld god. Jeg har også engang prøvet at bruge en service på Nettet hvor man kunne få serveret et Safari-dump af siden, men som udviklingsværktøj var det ikke godt nok.
Avatar billede hkb-x Nybegynder
19. marts 2007 - 13:23 #2
Jeg bruger allerede IE tab... og yeps... den er ret nice... og det var faktisk lidt lignende aplikationer for andre browsere jeg fiskede efter...
Avatar billede hkb-x Nybegynder
23. april 2007 - 14:20 #3
LUKKET