Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 15:01 Der er 4 kommentarer

Vurdering af www.Huplink.dk

Hej allesammen.
Jeg vil høre hvad i synes om min hjemmeside www.huplink.dk -
Menuerne er ikke funktionelle endnu, men vil de snart være. vil gerne høre om den virker overskuelig og om designet er let og elegant.

  -Skriger
Avatar billede Slater Ekspert
17. marts 2007 - 15:09 #1
Der mangler noget margin på teksten. Det er ikke pænt at det står helt ud til kanten af kasserne.

Og så er det altså lidt uprofessionelt at der står "Avanceret It-løsninger" i logoet, når det hedder "Avancerede It-løsninger". Avanceret skal i flertal, når der er flere løsninger ;)
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 15:51 #2
Hej Viperine, tak for det med margin.

JEg er klar over det med Avancerede, den fejl rettes når sitet er klar til at blive reklameret for, men vil gerne vide hvad du synes om selve layoutet, er det nemt at finde rundt i? er det let tilgængeligt O.S.v :) ellers tak for kommentaren
Avatar billede Slater Ekspert
17. marts 2007 - 16:04 #3
Fint nok du selv ved det. Ville bare nævne det :)

Eneste "fejl" jeg kan se er umiddelbart margin, og at du ikke holder det visuelle snit, dannet af kasserne. Teksten "Hej og velkommen..." bør flyttes ind i den usynlige ramme, som illustreret her: http://img140.imageshack.us/img140/6894/hupuu4.gif

Ellers er siden overskuelig og simpel. Menu til venstre gør at de fleste med det samme vil finde den, og jeg må rose dig for at beholde den blå linkfarve, som mange ellers ynder at skifte ud i dag, med det resultat at ældre internetbrugere, som er vant til at links er blå eller lilla, bliver forvirrede. Dog kunne dine menulinks muligvis godt trænge til en lidt større skrifttype. Jeg synes de er meget små. Måske også en lidt større linjeafstand. Men det er jo en smagssag.

På produktsiden kan jeg rigtig godt lide de små tekstbokse med ikon til højre. Det ser ret godt ud, men bliver desværre lidt ødelagt af den manglende margin. Tilføj den, så er det rigtig godt.
Og en anden ting - den gul-orange overskriftfarve er let nok at læse på hvid baggrund, men på den grå gradierede baggrund i netop disse tekstbokse, er den faktisk temmelig svær at læse. Måske skulle du finde en lidt mørkere farve til ALLE overskrifterne, da det nok vil være forvirrende hvis du kun skifter den i disse bokse.

Og bare for at få det på det rene, så *forsøger* jeg at være kritisk her - det er ikke fordi det er noget lort ;) Det er en rigtig pæn og overskuelig side.
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 16:11 #4
Tak skal du have for dine pæne ord. Er meget overasket over din kritik, havde regnet med langt flere upsere. :)

men endnu engang tak, jeg vil rette op på de få ting der nu er.

P.s jeg har selv tænkt på at forsøge mig med en Grålig overskrift med evt en linje nedenunder, så man kan adskille den.

-Skriger