Avatar billede soerenxd Nybegynder
18. marts 2007 - 20:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fra Video kamera til Computer

Hej . Jeg har lånt et Sony DCR-TRV14E. Jeg har optaget noget men kan ikk få det ind på computeren . Jeg har ingen cd. Hjælp søges hurtigt. 200 point på spil
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. marts 2007 - 20:49 #1
Dette hersens program burde kunne klare det:http://forum.nettips.dk/forum_posts.asp?TID=11994
Avatar billede enriko Nybegynder
18. marts 2007 - 21:41 #2
ved ikke om du har løst dit problem.

på sonys hjemmeside er der nogle informationer :

jeg regner med du har en usb stik til forbindelsen mellem pc og kamera. det eneste du skal bruge udover kablen er , et software program. programmet der  bliver brugt (det står også i vejledning) hedder IMAGEMIXER,
Avatar billede enriko Nybegynder
18. marts 2007 - 21:41 #3
er du interesseret i vejlednings dok så er den her

http://pdf.crse.com/manuals/3080368621.pdf
Avatar billede iziqio Nybegynder
19. marts 2007 - 10:32 #4
Sæt dit kamera i USB - installere programmer og "importer" filmen. Taaadaaa - så nemt burde det være.
Avatar billede enriko Nybegynder
19. marts 2007 - 21:49 #5
han har ingen cd :)
Avatar billede iziqio Nybegynder
20. marts 2007 - 08:40 #6
Sorry, så det ikke lige. Men driveren finder du her hos Sony:
http://www.css.ap.sony.com/consumer/template/DDCategory.aspx?Model=DCR-TRV14E&Category=Handycam
Jeg tror faktisk at dette program/driver gør at du kan overføre dine digitale filer til computeren. Såvidt jeg forstår teksten.
Avatar billede soerenxd Nybegynder
20. marts 2007 - 21:40 #7
John_westcoast . Genialt program du fandt der. Tak for hjælpen aller i andre men han var først ude. MANGE TAK FOR HJÆLPEN
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. marts 2007 - 21:56 #8
Takker også for point :)