Avatar billede fcknet Nybegynder
18. marts 2007 - 21:09 Der er 8 kommentarer

IE siger "Object expected"

Følgende side kommer med en "Object expected" fejl i IE, men denne kommer ikke i Firefox:

http://justdrink.fiskah.net/drink/1144

Hvordan kan det være?

Jeg tror det er i forbindelse med afstemningen, da denne ikke virker i IE men i firefox.
Avatar billede qvisti Nybegynder
18. marts 2007 - 21:19 #1
Det kommer heller ikke i Safari kan jeg så fortælle.

Roder selv med noget hjemmeside og mine erfaringer viser at IE er utrolig kræsen, så tjek at du har alle parenteser osv. det er sikkert sådan en lille fejl du skal lede efter.
Avatar billede fcknet Nybegynder
18. marts 2007 - 21:20 #2
Jeg har tjekket syntaxen, og efter mine erfaringer vil Firefox også melde fejl hvis der mangler en parantes eller noget.
Jeg har prøvet at google det lidt, men fandt ikke noget rigtigt.
Avatar billede madeindk Nybegynder
18. marts 2007 - 21:55 #3
Er det funktion areUsure der fucker up?
Avatar billede madeindk Nybegynder
18. marts 2007 - 21:57 #4
* funktionen
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2007 - 23:18 #5
Min debugger opgiver getCurrentRating(); i vote.js til at være problemet.

Er du sikker på at den function er defineret inden du kalder?
Avatar billede olebole Juniormester
20. marts 2007 - 13:44 #6
<ole>

Siden kan ikke vises ... og så er det jo svært at debugge  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede fcknet Nybegynder
20. marts 2007 - 16:06 #7
Så virker det igen ;)
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2007 - 12:37 #8
- sorry, men det orker jeg ikke at sidde at fedte med  =)