Avatar billede andersbro Nybegynder
22. marts 2007 - 09:32 Der er 3 kommentarer

Varighed af mp3-fil fra media server

Jeg streamer mp3-filer fra en flash media server, men kan ikke lige finde den rigtige syntaks til at få fat i filens varighed - er der nogen der ved hvordan?
Skal det ske via tracket's ID3 tags (er desværre ikke indkodet i alle filer) eller kan man tilgå det på anden vis?

Streamingen fungerer eller problemfrit.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
22. marts 2007 - 09:55 #1
Avatar billede andersbro Nybegynder
22. marts 2007 - 10:08 #2
Tak, men jeg mente en måde at tilgå det fra klienten - så vidt jeg lige kan gennemskue er det server-side scripting, linket henviser til. Jeg sidder kun med klient-delen.
Vil det sige, at der på en eller anden måde skal skrives en stump server-side kode, som på en eller anden måde kan kaldes fra klienten?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
22. marts 2007 - 17:59 #3
Hov, det har du da helt ret i - jeg havde ikke lige set det var serverside kode. Hmmm...