Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
22. marts 2007 - 14:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kalender med booking og statistik funktion.

Hej.

Jeg mangler et kalender/booking system der skal bruges til bookning af 2 lokaler mellem 4 brugere. Der skal så efterfølgende kunne laves statistik over hvor meget den enkelte bruger har booket lokalet.

Håber der er nogen der kan være behjælpelig med et program eller webskabelon der kan dette.
Avatar billede gusse Nybegynder
22. marts 2007 - 14:44 #1
kan jeg da godt udvikle, for penge naturligvis ;)
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
22. marts 2007 - 14:51 #2
ja det er jo klart :-D, Hvad vil dette evt. koste og har du mulighed for at lave en faktura på det?

Hvilket sprog vil du evt. lave det i?
Avatar billede gusse Nybegynder
22. marts 2007 - 15:00 #3
Kommer jo lidt an på hvad præcist det skal kunne, men send mig en mail bg @ gusse . net

delphi eller c#
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
02. maj 2007 - 09:15 #4
Hej gusse.

Tak for hjælpen, beklager projektet ikke blev til noget. Hvis du vil smide et svar får du nogle point.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
03. august 2007 - 19:10 #5
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
20. november 2009 - 09:18 #6
svar
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
20. november 2009 - 09:18 #7
svar