Avatar billede anneji Nybegynder
22. marts 2007 - 14:20 Der er 4 kommentarer

Gendanne slettede bookmarks

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kan gendanne slettede bookmarks? Jeg kom til at slette mange af mine bookmarks med cut-funktionen, og det gik så galt da jeg skulle have pastet dem ind et andet sted.
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2007 - 14:27 #1
hvir du ikke har lukket mozilla ned enndu, så ligger der en backup fil med netop dine bogmærker endnu.

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\

Filen du leder efter hedder bookmarks.bak
Avatar billede anneji Nybegynder
22. marts 2007 - 14:29 #2
Jeg har desværre haft Firefox lukket
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2007 - 14:32 #3
så er der desværre ikke noget at gøre.
Avatar billede anneji Nybegynder
22. marts 2007 - 14:34 #4
øv øv øv, men tak for forsøget screem_brille