Avatar billede gisan1000 Nybegynder
22. marts 2007 - 17:23 Der er 9 kommentarer

zepto 6214w

Hej

Jeg har købt mig en Zepto 6214w (den sorte).
Det er på sin vis en ok maskine. Jeg synes dog den larmer lidt mere end, jeg var vant til fra min gamle Acer TM Lmi 291.

Derudover er jeg chokkeret over så hurtigt min touch pad er blevet slidt.
Den ser ud som om den har været brugt flere år, selvom jeg kun har haft maskinen en uge.

Er der andre, der har haft dette problem?
Og evt. nogen, der ved om man kan gøre noget ved dette?

Jeg kontaktede Zepto ang. det, men de mente det bare var fedt fra fingrene. Jeg blev rådet til at prøve at fjerne det med lidt opvaskemiddel, hvilket ikke har virket.

Jeg tror derfor ikke det er fedt, selv om det godt kunne ligne, fordi den nærmest skinner lidt, men jeg er bange for det er slid.
Avatar billede huset Praktikant
22. marts 2007 - 17:28 #1
Du skal flashe BIOS på den. Den har problemer med SpeedStep
Hvad angår touchpad, så har jeg beklageligt hørt det før. Jeg ville seriøse få den bytte i dine 14 dages returret og pengene tilbage
Avatar billede huset Praktikant
22. marts 2007 - 17:29 #2
Ang. larmen, så larmer den jo lidt mere pga det vilde specs på den model.
Avatar billede huset Praktikant
22. marts 2007 - 17:32 #3
Luk venligst

http://www.eksperten.dk/spm/761466
http://www.eksperten.dk/spm/764894
http://www.eksperten.dk/spm/765802

Har venligst bedt dig om dette flere gang hvor du bare forsvinder!
Hvis vi skal bruge tid på at løse dine problemer, så må du være fair at smide feedback eller lukke trådene
Avatar billede gisan1000 Nybegynder
22. marts 2007 - 17:49 #4
Hej og tak for dit svar.
De 14 dage er desværre gået. De første 8 dage jeg havde den, var den til rep. p.g.a. rammene. Så jeg har altså ikke mulighed for at få pengene tilbage.
De skrev til mig, at de havde opdateret bios, så det behøvede jeg ikke selv gøre.

Havde du ikke den hvide? Har den ikke problemer med at touch pad'en bliver slidt?

Det er altså lidt irriterende, at den allerede ser så brugt ud, når man knap nok har brugt den...

Jeg vil meget gerne lukke de andre indlæg, men jeg kan ikke få dem lukket, selvom jeg har gjort som du skriver....
Avatar billede huset Praktikant
22. marts 2007 - 17:56 #5
Min er ikke slidt, men havde ikke accepteret den var slidt som din.

du skal markere navnet i det spørgsmål der skal lukkes og trykke acceptere
Avatar billede gisan1000 Nybegynder
22. marts 2007 - 18:02 #6
Tror du jeg vil få noget ud af at kontakte Zepto nu?
Det er vel ikke nok til at det kan komme under reklamationsretten?
Avatar billede huset Praktikant
22. marts 2007 - 20:17 #7
Jeg vlle tage en snak med dem ja. Det er ikke første gang jeg høre om det samme problem
Avatar billede huset Praktikant
31. marts 2007 - 09:22 #8
Igen formår du at forsvinde.
Husk mig lige på jeg skal overveje hjælp næste gang :D

God weekend
Avatar billede huset Praktikant
05. april 2007 - 10:06 #9
dæoo