Avatar billede cobain79 Nybegynder
24. marts 2007 - 13:32 Der er 4 kommentarer

slette windows xp uden at slette harddisk

Hej mit styresystem er lige gået i sort og jeg kan ikke reparere det eller starte op. derfor har jeg installeret en nyt styresystem på mit andet drev og logget på min pc og taget backup af de filer jeg skal bruge fra mit oprindelige systemdrev.
Nu har jeg formateret det gamle drev og installeret win xp pro påny. Nu vil jeg gerne have slettet den win xp som jeg installerede midlertidigt på mit andet drev, men jeg vil ikke slette alle de data som jeg havde på drevet, dokumenter, film, musik o.s.v
nogen der ved hvordan jeg nøjes med at slette win xp fra harddisk uden at rydde alt det andet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2007 - 13:48 #1
start op i den windows du vil beholde og slet programmer og windows mappe.
sværere er det ikke ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2007 - 13:49 #2
edit:
start op i den windows du vil beholde og slet programmer og windows mappe i den windows du ikke bruger længere.
sværere er det ikke ;)
Avatar billede cobain79 Nybegynder
27. marts 2007 - 12:39 #3
takker john stigers, smid lige et svar og du får points :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2007 - 20:37 #4
Boing!