Avatar billede cobain79 Nybegynder
27. marts 2007 - 12:38 Der er 1 kommentar

lydkort problem med tv tuner

hej jeg har et tv tuner kort i min pc avermedia pci500, når jeg prøver at starte op med mit tv utility så siger den at der ikke er noget lydkort på min pc, det sker selv efter jeg har prøvet at formatere og geninstallere, før jeg havde geninstalleret havde jeg ikke dette problem.
Jeg kan godt høre musik på min pc, så det undrer mig lidt at jeg ikke skulle have et lydkort.
Jeg har et motherboard asus p3gpl-x med intergreret lydkort og har installeret driver dertil.
Nogen der har en ide om hvorfor mit tvutility siger jeg ikke har et lydkort og hvordan kan jeg tjekke at mit lydkort er slået til, udover at jeg kan høre musik på min pc?
Avatar billede off-line Nybegynder
27. marts 2007 - 19:51 #1
Prøv at se under Kontrolpanel/lyde og lydenheder/lydenheder. Se efter styrken
og flueben, forkerte steder.