Avatar billede matt1606 Nybegynder
27. marts 2007 - 13:47 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Driver til ATI mobility radion x300

Nogen der kan hjælpe mig med at finde denne? har selv hentet et par stykker der skulle virke, men intet virker godt.
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 13:50 #1
du skal normalt bruge producentens driver (da det er et grafikkort til en bærbar)
Avatar billede matt1606 Nybegynder
27. marts 2007 - 13:54 #2
dette ved jeg, men når man går ind på ATIs hjemmeside, er der flere mulige driversetups. Og flere melder at de ikke er kompatible, SELVOM det er til Mobility Radion x300
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 13:59 #3
det er ikke ati der har produceret din bærbar.
Avatar billede matt1606 Nybegynder
27. marts 2007 - 14:03 #4
så dvs da det er en HP, så burde jeg finde en driver der?
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 14:17 #5
lige præcis ;)
Avatar billede matt1606 Nybegynder
27. marts 2007 - 14:18 #6
done :D tak
Avatar billede matt1606 Nybegynder
27. marts 2007 - 14:18 #7
Done tak.. noget jeg skal gøre for at lukke spørgsmålet?
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 14:22 #8
det kan du nu ;)
Avatar billede matt1606 Nybegynder
27. marts 2007 - 14:24 #9
ja fint... nu har jeg accepteret ca 100 gange. Mon det er nok? ;)
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 14:29 #10
nej du skal lige markere mit navn før du trykker på accepter ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. marts 2007 - 12:07 #11
Det skal lige siges at producenterne som regel er super sløve til at komme med nye drivere, så det bedste du kan gøre er at bruge moddede drivers fra eks omega, da deres drivere virker til alle ati kort incl mobility kortene, så skal du have nyeste driver til dit gfx kort, baseret på de nyeste drivere fra ati er det den vej du skal gå, for det er da rart at have de nyeste drivere til sit gfx kort hvis man bruger det bare en smule :)

Nyeste omega ati driver
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1553

Moddede drivers kan findes her

http://www.omegadrivers.net/

http://ngohq.com/

http://www.dna-drivers.com/

Personligt foretrækker jeg Omega til ati kort og NGO til GForce kort