Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
29. marts 2007 - 21:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ændre et notebook tastertur fra us til dik tegn

hej en af mine venner har være smart at købe en fin bærbar med hjem fra usa men den mangler det danske taster, har set et hvor personen havde køb klistermærker som man satte oven på knapperne og vupti så var det et fks... russisk tastertur hvor kan man købe dem sååå det bliver et dansk tastertur

håber nogle kan hjælpe :-)
Avatar billede nanouser Nybegynder
30. marts 2007 - 10:52 #1
som vi alle ved er der ikke lige så mange bogstaver i det engelske tastatur som der er i det danske, derfor kan det ikke lade sig gøre. og snak med forhandleren om det
Avatar billede huset Praktikant
30. marts 2007 - 10:56 #2
Det er ikke muligt det du ønsker.

Kontakt evt dem her notebookonline.dk