Avatar billede fredie89 Nybegynder
08. april 2007 - 20:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logfilsmapper i C:

Hvorfor er mit C:\ blevet indvaderet af logfilsmapper? Filerne inde i indeholder alt mulig og hedder somregel noget lignende: msxml4-KB927978-enu.log.

Er det et spyware program, eller måske et normalt program?
Nogen der ved noget?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. april 2007 - 20:17 #1
Avatar billede fredie89 Nybegynder
08. april 2007 - 20:26 #2
Tak, kan det fjernes uden det kommer igen?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. april 2007 - 20:42 #3
Som jeg forstår tingene vil der komme mere efterhånden som du gennemføre windows update, men det skulle kunne fjernes uden problemer. Jeg har selv gjort det at jeg har omdøbt tingene og flyttet det til et backup drev som sikkerhedsforanstaltning hvis det nu går galt
Avatar billede fredie89 Nybegynder
08. april 2007 - 20:51 #4
Jamen jeg har altså 50 af sådan nogen mapper og de kommer igen nogen gange når jeg sletter dem .. Men tak :)