Avatar billede egr_sli Nybegynder
09. april 2007 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Er mp3-afspiller god i Nokia 6280/6288 ?

Hej, overskriften taler vist for sig selv.

da jeg har solgt min mp3-afspiller overvejer jeg at købe en af de to nokiaer og putte et 4GB memorykort i.

Men virker mp3-afspilleren godt?
Er det nemt at "bladre" igennem numrene?

Generelt vil jeg gerne høre meninger om mp3-afpilleren i telefonen
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
09. april 2007 - 14:25 #1
Virker fint, dog er det ikke en mp3-afspiller OG en telfon MEN en telfon med mp3-funktion. Hvis du går meget op i mp3-funktionen ville jeg se nærmere på Sony Ericssons walkman-modeller. Har selv 6288 - virker fint.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2007 - 15:43 #2
Ellers er der Nokia 5300 ...
Avatar billede mortensen Nybegynder
09. april 2007 - 18:00 #3
Mp3 fungerer fint med 6280, jeg benytter 2 GB mini SD og mener ikke den kan fungere med større kort
Avatar billede nicolaib Praktikant
10. april 2007 - 12:53 #4
Jeg synes man skal være opmærksom på at batteriet ikke holder specielt længe når man spiller mp3'er. Derudover skal man købe en adapter hvis man vil bruge andre hovedtelefoner - ikke dermed at sige at de medfølgende er specielt dårlige. Telefonen kan max tage 2GB SDkort.
Ellers synes jeg mp3afspilleren fungerer fint. Hvis du køber så sørg for at få opdateret til den nyeste software som ikke følger med telefonen. Det er gratis hos forhandleren. Mp3softwaren er væsentlig forbedret i den nyeste software.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
10. april 2007 - 16:11 #5
kan telefonen virkelig ikke tage Minisd kort på 4 gb ?!?!
Det ødelægger jo lidt min plan, men så må jeg nøjes med 2 gb.

kan man ikke selv opdatere telefonens software?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. april 2007 - 23:49 #6
nåh, jeg fandt vist selv ud af det sidste spørgsmål.
VI deler alle sammen.
Avatar billede mortensen Nybegynder
15. april 2007 - 07:29 #7
takker