Avatar billede pycoz Nybegynder
09. april 2007 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Understregning af facit i Word 2007

Heysa der :D

Jeg sidder og skriver matematik opgave i Word, og bruger "Ligning" der er indbygget i 2007. Men hvis jeg vil understrege et facit med 2 streger, så understreger den hele ligningen...

Nogen der ved hvordan man gør det, så det ser rigtigt ud?

Håber i forstår, ellers vil jeg gerne svare på evt. spørgsmål
Avatar billede word-hajen Nybegynder
09. april 2007 - 16:52 #1
Jeg har kigget lidt på det, og jeg tror faktisk ikke, at du kan gøre det, du vil. Ikke umiddelbart i hvertfald. Så skal du til at lege lidt med Word og f.eks. ved hjælp af tekstbokse få strikket noget, der ligner en understregning sammen.
Avatar billede fillen Nybegynder
09. maj 2007 - 19:10 #2
Det hjælper ikke, hvis du kun markerer det, der skal dobbeltunderstreges?

Normalt i Word:
Hvis du markerer den tekst, der skal dobbeltunderstreges og vælger "typografi" kan du vælge imellem forskellige understregninger.
Avatar billede pycoz Nybegynder
10. maj 2007 - 13:04 #3
Nej det er det der er problemet, hvis du markere det du vil understrege og understreger, så understreger den det hele...
Avatar billede pycoz Nybegynder
05. september 2007 - 17:00 #4
lukker
Avatar billede BLaustsen Nybegynder
13. november 2012 - 12:53 #5
Du kan sagtens vælge at sætte to streger under kun noget af en ligning. Tjek statikeren.dk, hvor der står en udførlig gennemgang til bl.a. dette problem, som der også kan laves en genvejstast til.