Avatar billede xozzi Nybegynder
15. april 2007 - 16:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Diskstrukturen er beskadiget

Kan ikke lige sige hvordan det skete, sad bare og tågede på nettet som jeg plejer..

Pludselig var der nogle programmer der ik duede..

Og når jeg går ind på mit D:\ drev siger den: 'Diskstrukturen er beskadiet og kan ikke læses'

Hva helved er nu det? :(

Kan man redde nogle af filerne, for det meste af mit lort ligger på den disk.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. april 2007 - 16:14 #1
Prøv evt at se på dette program: http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Der er også dette (GetDataBack) men det er ikke gratis:
http://www.runtime.org/gdb.htm
Avatar billede drgonzo Praktikant
16. april 2007 - 12:09 #2
måske der er noget her www.ultimatebootdisk.com
Avatar billede drgonzo Praktikant
16. april 2007 - 12:10 #3
ups forkert link http://www.ultimatebootcd.com/ det var den rigtige
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. december 2007 - 13:25 #4
Hallo, hvad med noget respons??
Avatar billede smoohee Nybegynder
01. februar 2008 - 09:55 #5
Jeg siger mange tak til vejmand. Brugte GetBackData i forgårs til at redde 260GB fra en disk med 'Diskstrukturen er beskadiet og kan ikke læses'. I dag er jeg stadig en glad mand :-)
Og så en sidebemærkning: Når CHKDSK siger den checker mit drev for konsistens (i forbindelse med ovennævnte fejl), er det så fordi der er en fare for at min harddisk bliver til en floppy disk? (Er der ikke nogen, der kan donere en fremmedordbog til oversætterne?).
Avatar billede xozzi Nybegynder
14. marts 2014 - 23:42 #6
svar