Avatar billede xerex Nybegynder
31. maj 2001 - 00:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SmadderRøv

Hejsa!

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på den vilde \"vi-smadrer-vores-krop\"-video, som mig og nogen andre er ved at producere...
Den har fået navnet SmadderRøv

Well, vi har fixet en lille Trailer, som i kunne tjekke ud hvis i gad :)

http://www.mongo.dk/smadderrov/SmadderR0v_Teaser.avi

Enjoy :)

-xerex
Avatar billede prodic Mester
31. maj 2001 - 00:44 #1
29 mb - burde du måske nævne også :-)
Avatar billede nephilim Nybegynder
31. maj 2001 - 00:49 #2
fino dl ved 112kb/s
Cool film, men det er et gammelt concept,
(Hoppe Hæk).. vi gør det i mindre udgaver næsten hver weekend, bare fra gaden over de højeste hække vi kan finde. Derpå karakter for landingen.
Avatar billede vipez Nybegynder
31. maj 2001 - 00:57 #3
efter jackass episode conceptet ? har har lavet for vilde videoer!! giver sig selv stød med en stungun og sprøjter sig selv i hoved med peperspray og tåregas han er virkelig jackass find ham på diverse irc og opennap servere :)
Avatar billede vipez Nybegynder
31. maj 2001 - 01:11 #4
btw. JEG VIL SE BLOD !

;o)
Avatar billede xerex Nybegynder
31. maj 2001 - 05:18 #5
Hehe Prodic..
Well..
Jeg gad ikke lige konvertere til DivX...Så kan folk jo bare lære at anskaffe sig ADSL.. :)))

Selvom der er visse personer der bor for langt ude til at få det (host)...

:))
Avatar billede prodic Mester
22. juni 2001 - 20:33 #6
Skal vi snart lukke og slukke dette spørgsmål?