Avatar billede bruger_pil Nybegynder
17. april 2007 - 17:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Access går ved 'Komprimer og reparer database' hvad gør man så

Jeg har en .mdb database på 97 mb den indeholder kun tabeller med data. Jeg kan ikke få lov til at lave en "Komprimer og reparer database", når jeg prøver går Access ned. Er der nogen der har et forslag. På forhånd tak. pildal
Avatar billede bruger_pil Nybegynder
17. april 2007 - 17:49 #1
Access går ned ved 'Komprimer og reparer database'
skal der selvfølgelig stå. Sorry
Avatar billede mugs Novice
17. april 2007 - 17:55 #2
Prøv at åbne en ny tom database. I menuen "Filer > Hent eksterne data" importerer du nu alle objekter som tabeller, forespørgsler formulareertr m.v.
Avatar billede bruger_pil Nybegynder
17. april 2007 - 18:28 #3
Der sker desværre det samme, access går ned :-(
Avatar billede bruger_pil Nybegynder
17. april 2007 - 18:39 #4
har fundet backup fra i går frem, den kan heller ikke Kom & Rep, men den kan importeres minus den problematiske tabel. Har nogle gode ideer til denne ene tabel. der er det specielle ved denne tabel at der ind-kopieres store tekst bider fra fra word i denne tabel, det er åbenbart et problem.
Avatar billede mugs Novice
17. april 2007 - 19:03 #5
Kan du prøve at sende den problematiske tabel. Så kan jeg prøve om jeg kan reparere den med XP og Access 2000.

mugs snabelting punktum dk
Avatar billede fdata Forsker
17. april 2007 - 21:20 #6
Fed adresse, mugs  ;o))
Avatar billede bruger_pil Nybegynder
18. april 2007 - 10:06 #7
Tusind tak for hjælpen, jeg har fundet den post der drillede.