Avatar billede Jegvan Praktikant
25. april 2007 - 14:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af Vista Ultimate i USA

Hej Eksperter

Jeg har forsøgt at google på køb af Vista i USA, men alle de sider jeg har besøgt, vil ikke sende til Europa. Er der nogle af jer, der kender et firma der billigt sælger Vista Ultimate og vil sende det til Madrid, Spanien? Det skal ikke være OEM version, da jeg påtænker at købe nyt hardware snart.

På forhånd tak

Jegvan
Avatar billede kpt Nybegynder
26. april 2007 - 04:22 #1
Jeg har selv købt hos denne shop.
Du kan kun betale enten med American express eller bank overførsel
314$ for Vista Ultimate.
Du kan ændre sproget til dansk efter installation.

http://www.nothingbutsoftware.com/
Avatar billede Jegvan Praktikant
26. april 2007 - 09:24 #2
kpt,

Hvor lang tid tog det inden du havde det? Og du har ikke haft nogle problemer ifm købet eler software?
Avatar billede kpt Nybegynder
26. april 2007 - 11:15 #3
Jeg brugte Wire transfer gennem min bank.
Efter De havde modtaget pengene sendte de pakken.
Det tog circa 10 dage så havde jeg den.
Ingen problemer med software, det er jo originalt.
Avatar billede kpt Nybegynder
26. april 2007 - 11:20 #4
Jeg vil lige tilføje at jeg bor og arbejder i Kina. Herude er de ikke så krakilske mht tax & vat (moms). Ved ikke hvordan med Spanien. Du kan risikere at der kommer tax & vat på prisen. Men det bør du undersøge hos myndighederne.
Avatar billede Jegvan Praktikant
11. november 2007 - 00:39 #5
kpt, giv lige et svar, så jeg kan tildele dig points. Jeg vil gerne have lukket tråden. Jeg prøvede at købe Vista hos dem, men havde lidt problemer med deres IBAN nr, så det mislykkedes at overfører pengene. I sommers købte jeg så en ny bærbar med Vista, hvor jeg har opgraderet til Ultimate, så jeg kan skrifte mellem sprog.
Avatar billede Jegvan Praktikant
19. august 2010 - 12:43 #6
Svarer selv for at lukke sprøgsmålet